Chcete zhubnout po porodu? Zkuste in-line bruslení třeba i s kočárkem

Cítíte se po narození miminka neohrabaná, oteklá a celá tak nějak ne úplně fit? Přemýšlíte o sportu, který vám zvýší kondici a můžete dělat i s miminkem? Jeden bychom pro vás měli. Vyzkoušejte in-line bruslení!

In-line bruslení je pěkně návykové. Pocity, které v plné rychlosti (samozřejmě na k tomu určené dráze a vybaveni patřičnými ochrannými pomůckami) zažíváte, jsou v podstatě nepřenosné. Kdo zkrátka nezažil, neví, o čem je řeč.

Bruslení prospívá tělu i duchu

Náladě, srdíčku, cévám, pleti a samozřejmě i svalům. Obzvláště hýžďovým stehenním, které se po každé jízdě o něco více zpevní. Profesionální, ale i pravidelně rekreační bruslaři je pak mají pevné jako skála. Také po tak pevném svalstvu toužíte? Tak začněte bruslit!

V první řadě si ale rozmyslete, jestli budete mít kde bruslit. Bruslařská dráha musí být v rovná a hladká. Na bruslení na silnicích za plného provozu rozhodně zapomeňte. Druhým úkolem, který máte před sebou, je koupě bruslí. Kvalitních a bezpečných. In-line brusle vždy nakupujte ve značkových obchodech a e-shopech (například bauerhockey.cz). Tržnicím se zbožím neznámého původu se raději obloukem vyhněte. Obzvláště u sportovního vybavení je renomovaná značka sázkou na jistotu. A s ní i na bezpečí a vaše zdraví. 

Kolečka a vázání

Svou pozornost při výběru zaměřte na kolečka, vázání, ale i to, jak vám brusle celkově padnou. Bota brusle nesmí být malá ani veliká, zkrátka akorát. Kvalitní bota bruslí z nohy nespadne, chodidlům a nártům se po jejím upevnění naopak dokonale přizpůsobí.

Nepodceňujte ochranné pomůcky

Uvědomte si, že in-line bruslení může být pěkně nebezpečné. Proto na jízdu nikdy nevyrážejte bez ochranných prostředků, tedy ochranné helmy a chráničů kolen a loktů. Bez této trojice nejede vlak. Bez ochranných pomůcek jinými slovy na brusle nevyrážejte. I obyčejný pád může být fatální. Praktické však jsou i rukavice na in-line, na které se často zapomíná. Ty vám totiž ochrání dlaně před nepříjemnými odřeninami. Všimněte si, že při pádech si určité části těla instinktivně chráníme dlaněmi, které by to v případě pádu na bruslích mohly šeredně odskákat.

Všechno máte pohromadě? Pak bude zbývat naučit se bruslit. Ale to už je téma na další článek.

Napsat komentář